Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГауряк, Олена
dc.contributor.authorБогданюк, Антоніна
dc.contributor.authorKyselytsia, Oksana
dc.date.accessioned2022-11-14T14:18:45Z
dc.date.available2022-11-14T14:18:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГауряк О.Д., Богданюк А.М., Киселиця О.М. Шляхи творчої реалізації ідей Г.Ващенка щодо виховання волі і характеру в процесі фізичного виховання у практиці учителя фізичної культури сучасної школи. Вісник університету імені Альфреда Нобеля: науковий журнал. Серія «Педагогіка і психологія». 2021. №2 (22). С. 8-17.uk_UA
dc.identifier.issn2522-9133
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5398
dc.description.abstractЗгідно з «Концепцією розвитку освіти на 2015–2025 рр.» (2015), «Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді» (2015), з «Концептуальними засадами реформування середньої освіти «Нова українська школа»» (2016), одним із стратегічних завдань навчання та виховання учнівської молоді визначено формування вільної, духовно розвиненої особистості, а пріоритетним завданням виховання, у тому числі й фізичного, є виховання вольової, сильної мужньої особистості, здатної до саморозвитку та самовдосконалення. Вважаємо, що саме ці положення цілком співзвучні з ідеями та поглядами видатного українського ученого-педагога, філософа та громадського діяча Григорія Григоровича Ващенка (1878–1967) як у загальному спрямуванні ідей професора щодо виховання української молоді, так і питань фізичного виховання зокрема. У статті висвітлено шляхи творчої реалізації теоретико-практичних ідей Г. Ващенка щодо виховання волі і характеру в процесі фізичного виховання у практичній роботі учителя фізичної культури сучасної школи. У дослідженні застосовувалися такі методи: загальнонаукові (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, аналогія) – для обґрунтування актуальності дослідження, визначення понятійно-категоріального апарату, формулювання висновків; порівняльно-історичні (хронологічний, проблемно-тематичний та логіко-історичний метод) – для об’єктивного аналізу теоретико-практичних ідей Г. Ващенка щодо системи фізичного виховання й використання засобів фізичного виховання з метою виховання волі і характеру української молоді; емпіричні (метод вивчення педагогічної наукової літератури, історіографічного аналізу, пошуково-бібліографічний) – для аналізу, систематизації та узагальнення джерельної бази, висвітлення наукового доробку Г. Ващенка; герменевтичний – для коментування творів та інтерпретації наукових поглядів Г. Ващенка щодо виховання волі і характеру української молоді засобами фізичного виховання. Творче використання теоретико-практичних ідей видатного педагога у сучасній школі, впровадження українських традицій й обрядів, впровадження національної культури у фізичне виховання школярів – національних ігор, танців, розваг, турпоходів, екскурсій, фізкультурно-оздоровчих заходів, спортивних змагань, проведення лекцій, бесід, базованих на героїко-патріотичному досвіді; застосування новітніх технологій з урахуванням гігієнічних факторів та ідей народного виховання буде сприяти вихованню дисциплінованості, ініціативи, гідності, патріотизму, а найголовніше – вихованню волі і характеру. Адже, мусимо пам’ятати, що вчитель фізичної культури – не професія, а стиль життя.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичної культури та основ здоров'яuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник університету імені Альфреда Нобеля: науковий журнал. Серія «Педагогіка і психологія»uk_UA
dc.subjectнауково-педагогічна спадщина Г. Ващенка, тіловиховання, фізичне виховання, воля, характер, учитель фізичної культури, сучасна школа.uk_UA
dc.titleШЛЯХИ ТВОРЧОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ Г. ВАЩЕНКА ЩОДО ВИХОВАННЯ ВОЛІ І ХАРАКТЕРУ В ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ПРАКТИЦІ УЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СУЧАСНОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу