• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет іноземних мов
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет іноземних мов
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Інтерактивні методи навчання іноземної мови учнів старших класів

Thumbnail
View/Open
Стаття (327.3Kb)
Date
2022
Author
Кійко, С.В.
Смаглій, В.І.
Metadata
Show full item record
Abstract
Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Інтерактивна взаємодія виключає як домінування одного учасника навчального процесу над іншим, так і однієї думки над іншою. Під час інтерактивного навчання учні вчаться спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, бути толерантними до чужих думок, приймати продумані рішення. Пояснення і демонстрація як класичні методи навчання самі по собі ніколи не дадуть вагомих стійких результатів. Цього можна досягти тільки за допомогою інтерактивного навчання. На відміну від традиційних методик, інтерактивні навчальні технології не вибираються для виконання певних навчальних завдань, а самою своєю структурою визначають кінцевий результат. Останнім часом у сфері навчання німецької мови відбулися значні зміни, зумовлені появою нових, інтерактивних методів навчання. У статті розглянуто низку інтерактивних технологій кооперативного і колективно-групового навчання, а також технології ситуативного моделювання, наведено методичні розробки інтерактивних вправ на уроках німецької мови у старших класах і здійснено перевірку ефективності використання інтерактивних методів та їх впливу на рівень знань учнів. Успішність виконання завдань за допомогою інтерактивних методів перевірялось за допомогою бесід з учнями та безпосередньо на уроках. Щільність опитування, тобто кількість учнів, опитаних протягом уроку, визначалась за допомогою вивчення шкільної документації і спостереження. Отримані результати дослідно-експериментальної роботи свідчать про підвищення ефективності уроку німецької мови з використанням інтерактивних методів навчання, зростання інтересу до роботи на занятті, удосконалення умінь і навичок учнів, підвищення рівня успішності, щільності опитування.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5511
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV