Show simple item record

dc.contributor.authorКійко, С.В.
dc.contributor.authorСмаглій, В.І.
dc.date.accessioned2022-11-15T19:42:09Z
dc.date.available2022-11-15T19:42:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationhttps://doi.org/10.52058/2786-6165-2022-2(2)-140-156uk_UA
dc.identifier.issn2786-6165
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5511
dc.description.abstractІнтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Інтерактивна взаємодія виключає як домінування одного учасника навчального процесу над іншим, так і однієї думки над іншою. Під час інтерактивного навчання учні вчаться спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, бути толерантними до чужих думок, приймати продумані рішення. Пояснення і демонстрація як класичні методи навчання самі по собі ніколи не дадуть вагомих стійких результатів. Цього можна досягти тільки за допомогою інтерактивного навчання. На відміну від традиційних методик, інтерактивні навчальні технології не вибираються для виконання певних навчальних завдань, а самою своєю структурою визначають кінцевий результат. Останнім часом у сфері навчання німецької мови відбулися значні зміни, зумовлені появою нових, інтерактивних методів навчання. У статті розглянуто низку інтерактивних технологій кооперативного і колективно-групового навчання, а також технології ситуативного моделювання, наведено методичні розробки інтерактивних вправ на уроках німецької мови у старших класах і здійснено перевірку ефективності використання інтерактивних методів та їх впливу на рівень знань учнів. Успішність виконання завдань за допомогою інтерактивних методів перевірялось за допомогою бесід з учнями та безпосередньо на уроках. Щільність опитування, тобто кількість учнів, опитаних протягом уроку, визначалась за допомогою вивчення шкільної документації і спостереження. Отримані результати дослідно-експериментальної роботи свідчать про підвищення ефективності уроку німецької мови з використанням інтерактивних методів навчання, зростання інтересу до роботи на занятті, удосконалення умінь і навичок учнів, підвищення рівня успішності, щільності опитування.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник науки та освітиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСерія «Філологія», Серія «Педагогіка»;
dc.subjectінтерактивні методи, контрольна група, експериментальна група, анкетування, технології кооперативного і колективно-групового навчання, ситуативне моделювання.uk_UA
dc.titleІнтерактивні методи навчання іноземної мови учнів старших класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record