Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСлухенська, Р.В.
dc.contributor.authorIvanushko, Yana
dc.contributor.authorNazymok, Nazymok Yevheniya
dc.contributor.authorMuradkhanian, Iryna
dc.date.accessioned2022-11-20T11:01:59Z
dc.date.available2022-11-20T11:01:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСлухенська Р.В., Іванушко Я.Г., Назимок Є.В., Мурадханян І.С. Особливості застосування методу «занурення» в мовне середовище в умовах дистанційного навчання. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2022. Вип. 81. С.269-272uk_UA
dc.identifier.issn1992-5786 (print)
dc.identifier.issn2664-3529 (online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5856
dc.description.abstractСвіт у 2019 році спіткала затяжна важка пандемія, а нині в Україні відбувається повномасштабна російсько-українська війна, що в сумі унеможливило повноцінно застосовувати цей метод на практиці та змусило почати шукати шляхи балансування прогалин у вивченні іноземних мов. У статті зроблено характеристику методу «занурення» в мовне середовище в умовах дистанційного навчання. Метод є одним із провідних сучасних методів інтенсивного вивчення іноземної мови, але у зв’язку зі світовою пандемією та ситуацією пов’язаною з російсько-українською війною, в українських реаліях застосування «занурення» під час освоєння чужої мови отримало деяких методичних змін. Окреслено основні положення застосування методу на практиці й висвітлено особливості ведення комунікативної складової методу. Охарактеризовано можливі варіативні способи занурення в мову в умовах дистанційного навчання. Мета роботи: дати характеристику методу«занурення» в мовне середовище як одному із провідних сучасних методів інтенсивного вивчення іноземної мови. Проблема забезпечення методу мовного занурення, який розглядається, в умовах дистанційного навчання, полягає у складності комунікації онлайн, у відсутності специфічного відчуття занурення в мову та всі її рівні, оскільки дистанційно таке відчуття отримати важко. Зокрема розглянуто теоретичні специфіки «класичного» розуміння методу. Зазначено, що метод повного «занурення» в мовне середовище є ефективним і популярним у практиці навчання іноземних мов. Освоєння іноземної мови «з нуля» на досить високому рівні потребує не тільки пройти курс мови, вивчити граматику й визубрити напам’ять хоча б мінімальний словниковий запас. Вияснено, що перший крок у намаганні подолати відчуття бар’єру, який склався в результаті вимушеного дистанційного навчання – забезпечення зручних та дієвих для усіх учасників освітнього процесу способів комунікації та навчання. Другим кроком, умовно можна назвати прагнення зменшити градус напруги, оскільки усі учасники навчального процесу за нинішніх умов в Україні перебувають в стресовій ситуації, цілком можливо відійти від раніше окреслених тем занять та проговорювати на мові, що вивчається, теми та ситуації.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра іноземних мов для гуманітарних факультетівuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectметод «занурення» в мовне середовищеuk_UA
dc.subjectкомунікативний методuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectросійсько-українська війнаuk_UA
dc.titleОсобливості застосування методу "занурення" у мовне середовище в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу