Show simple item record

dc.contributor.authorЦибанюк, Олександра Олександрівна
dc.date.accessioned2022-11-22T16:34:34Z
dc.date.available2022-11-22T16:34:34Z
dc.date.issued2022-04
dc.identifier.issn2311-2220 (print)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6047
dc.description.abstractВ статті здійснено аналіз генези фахової термінології. Авторка виокремила роботи румунської дослідниці Л. Мацедон, які наголошує на тому, що більшість термінів кінця ХVІІІ – ХІХ ст. було засновано на гімнастичному лексиконі, а першою роботою румунського авторства стала монографія професора Д. Іонеску «Термінологія вправ для порядку, вільних та з предметами та на снарядах». Крім того, був засвідчений факт використання термінів в різних трактуваннях: вправи або вид фізичної активності (використовувались для визначення вправ з фехтування, верхової їзди, боротьби до офіційної появи терміну «спорт»); вправи для тіла або «звичні, потрібні вправи для відродження людей», задля «тілесних сил». Визначено, що в той же період остаточно формується поняття «фізичне виховання» та «шкільне фізичне виховання», яке охоплювало, на думку Г. Мочану, гімнастику, ігри просто неба, екскурсії і прогулянки, зимні види активності в режимі дня закладу освіти. Доведено, що теорія і практика фізичного виховання школярів Румунії дослідженого періоду, її основна термінологія, потерпіли значні зміни в залежності від конкретних історично-соціальних умов, які відображали інтереси суспільства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesСер. 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури.;
dc.subjectвправи, розвиток, Румунія, спорт, термінологія, учні, шкільне фізичне виховання.uk_UA
dc.titleГенезис основних дефініцій галузі фізичного виховання в науково-довідковій літературі Румунії.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record