• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет іноземних мов
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет іноземних мов
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

РОЗВИТОК ВІЗУАЛЬНОЇ ГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Thumbnail
View/Open
3.pdf (442.0Kb)
Date
2022
Author
Batrynchuk, Zoriana
Beshlei, Оlga
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті йдеться про особливості практичного застосування стратегій для розвитку візуальної грамотності студентів на заняттях з англійської мови у вищій школі. Розкрито поняття візуальної грамотності в результаті аналізу праць зарубіжних науковців, окреслено підходи її розвитку через застосування мультимодальних текстів. В умовах сучасності інформаційний світ представляє потік матеріалів, що часто суперечать, викривлюють реальність, або ж не відповідають дійсності; функціонують «на користь» іншим сторонам, або ж вже містять долю суб’єктивізму. Тож для вдалої та якісної інтерпретації матеріалів та сюжетів слід володіти розвинутими навичками критичного мислення, що уможливлюють формулювати індивідуальні судження, підкріплені доводами і фактами. Важливо також вміти «відсіювати» неякісний, поверхневий матеріал, щоб елімінувати можливість неправильної інтерпретації, або ж неіснуючі змісти чи значення. Такий матеріал найчастіше представлений у вигляді мультимодальних текстів, що інкорпорують вербальні та невербальні компоненти. Їх взаємодія результує в єдності значення, однак зважаючи на форму та зміст, інтерпретація такого матеріалу може бути ускладнена присутніми протиріччями між вербальними та невербальними компонентами. Робота з мультимодальним матеріалом в розрізі розвитку навичок візуальної грамотності на заняттях англійської мови передбачає активізацію особистого досвіду студента, прояв його індивідуальності, а також соціальний, культурний контекст. Відтак процес аналізу мультимодальних текстів охоплює: спостереження, контекст інформації, пов’язаний вербальний матеріал, зрештою – значення та розуміння. Дисципліна «Аналіз медіадискурсу» в структурі ОП «Англійська мова і література та друга іноземна мова» за спеціальністю 014 «Середня освіта» передбачає вербальний і невербальний аналіз мультимодального матеріалу з активним застосуванням навичок візуальної грамотності, в результаті чого студенти, як молоді педагоги, зможуть активно застосовувати знання та навички у своїй професійній діяльності, зокрема працюючи над дидактичними матеріалами, а також розвивати «гнучкі навички».
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6141
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV