МЕТОДИЧНА СПЕЦИФІКА РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ (на прикладі учнів шостих класів Лукавецького ЗЗСО І–III ступенів)
dc.contributor.author | Романюк, Юрій Васильович | |
dc.date.accessioned | 2023-01-04T10:18:22Z | |
dc.date.available | 2023-01-04T10:18:22Z | |
dc.date.issued | 2022-12-23 | |
dc.identifier.citation | Романюк Ю.В. МЕТОДИЧНА СПЕЦИФІКА РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ (на прикладі учнів шостих класів Лукавецького ЗЗСО І–III ступенів) | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6309 | |
dc.description.abstract | Масштаби проблем в галузі екології стали всеохоплюючими, поширившись на всю планету та набули ознак глобальності за своєю суттю і значимістю. Особливістю нинішніх екологічних криз є те, що впливи, пов’язані з людською діяльністю переплітаються з природними процесами, які стають то сильнішими, то слабшими. До того ж, такі катастрофічні процеси в природі, як урагани, землетруси, повені, тощо у багатьох випадках посилюються людським фактором. Світова громадськість активно шукає вирішення екологічних проблем, тому необхідно збільшити зусилля, для максимального захисту довкілля. Розуміння того, що людина і природа є взаємозалежними, знайшло своє віддзеркалення серед ідей освіти сталого розвитку (екологічно адаптованого, продуманого та гармонійного). | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Економічної географії та екологічного менеджменту | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | екологічна освіта, шкільна географія,екологічнаї культура | uk_UA |
dc.title | МЕТОДИЧНА СПЕЦИФІКА РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ (на прикладі учнів шостих класів Лукавецького ЗЗСО І–III ступенів) | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету