" ЗАСТОСУВАННЯ КАРТОГРАФІЧНОГО МЕТОДУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА: НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНИ. ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ "
Abstract
Метою нашого дослідження є вивчення найбільших проблем сучасності, їх класифікація та розгляд та дослідження, пов’язані зі стрімким розвитком інноваційних технологій, а мета дослідження – використання новітніх технологій у навчальній програмі з географії. Ключовим завданням є визначення основних проблем глобалізації людства та світу. Другорядним завданням було визначити ставлення школярів до використання інноваційних методів на уроці. Об’єктом нашого дослідження є сфера суспільного життя та сучасний світ, у якому живе людина. Предметом вивчення є уроки географії в школах. У першому розділі розглянуто теоретичні питання, які стосуються нашої теми. Ознайомлення з поняттям «глобалізація» та її формами, а також сутність та причини виникнення глобальних проблем, теоретичні підходи до їхнього аналізу та питання суспільної глобалістики. У другому розділі ми провели аналіз і вивчення світових проблем в сучасній шкільній програмі та картографували деякі з них. В розділі третьому представлені можливості розвязку світових проблем, а також застовування інноваційних методів навчання на уроках географії. Додатково, проаналізовано опитування, яке було створено в гугл-формі з метою визначити ставлення школярів до новітніх методів на уроках географії. Результати проведеної нами роботи, були детальніше висвітлені у висновках.