ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ «ГЕОГРАФІЯ: РЕГІОНИ ТА КРАЇНИ. 10 КЛАС»
Abstract
У науковому дослідженні з’ясовано стан розробленості проблеми формування критичного мислення учнів у ЗЗСО та виявлено його вплив на формування ключових компетентностей на уроках географії; розглянуто сучасні технології формування критичного мислення та використання у них інтерактивних методів навчання; визначено організаційні аспекти навчального процесу з підвищення ефективності розвитку критичного мислення учнів за допомогою використання інтерактивних методів навчання; експериментально перевірено дієвість технології формування критичного мислення із використанням інтерактивних методів навчання у шкільному курсі «Географія: регіони та країни. 10 клас».