dc.contributor.author | Гладкоскок, Леся Григорівна | |
dc.contributor.author | Мурадханян, Ірина Саркісовна | |
dc.contributor.author | Семен, Галина Ярославівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-20T17:41:06Z | |
dc.date.available | 2023-01-20T17:41:06Z | |
dc.date.issued | 2022-12 | |
dc.identifier.citation | Hladkoskok, L., Muradkhanian, I. and Semen, H. (2022). Evoliutsiia tvorchoho metodu E. L. Doktorou [E. L. Doctorow’s Creative Method Evolution]. Pitannâ lìteraturoznavstva, no. 106, pp. 51–63. (in Ukrainian). http://doi.org/10.31861/pytlit2022.106.051 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2306-2908. | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6459 | |
dc.description.abstract | Висвітлено еволюцію творчого методу Едґара
Лоренса Доктороу (1931–2015) – американського прозаїка,
у доробку якого 12 романів, 4 з яких було екранізовано, 3 томи
оповідань та 1 сценічна драма, редактора та науковця. Письменник
неодноразово подавав автокоментарі до своїх творів, а його
інтерв’ю стали необхідним джерелом їх розуміння. Доктороу
послідовно боровся з традиційним підходом до літератури. Розгляд
еволюції творчого методу Е. Л. Доктороу проводився у два етапи.
Спочатку на основі літературних праць виділено основні
характерні риси творів, далі за допомогою компаративного методу
здійснено зіставлення двох основних романів – „Реґтайм” та
„Озеро Гагари” з точки зору еволюції письменницького зображення.
З’ясовано, що характерними рисами творів виступають порушена
хронологія, поєднання реальності з вимислом, зображення
персонажів у момент найбільших змін, злиття різноманітних
жанрів мистецтва, що знаходить своє відображення у стилі,
надмірне захоплення натуралістичними деталями. Роман „Реґтайм” –
це об’єктивна, авторська розповідь, „Озеро Гагари” – монолог
оповідача від першої особи (I-form). У романі „Реґтайм” прозаїк
об’єднав стиль „нового журналізму” з „ретро”. „Озеро Гагари” –
спроба створити головний образ новими, іншими засобами,
передати невичерпну повноту життя. У романі „Реґтайм”
поєднується література і музика, у романі „Озеро Гагари” – проза та
поезія верлібру. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра іноземних мов | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Питання літературознавства / Pitannâ lìteraturoznavstva / Problems of Literary Criticism /No 106/ /2022/ | uk_UA |
dc.subject | еволюція | uk_UA |
dc.subject | творчий метод | uk_UA |
dc.subject | Е. Л. Доктороу | uk_UA |
dc.subject | типи оповіді | uk_UA |
dc.subject | автокоментар | uk_UA |
dc.subject | компаративний метод | uk_UA |
dc.title | ЕВОЛЮЦІЯ ТВОРЧОГО МЕТОДУ Е. Л. ДОКТОРОУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |