dc.description.abstract | Сучасні тенденції розвитку системи початкової освіти демонструють швидкісні зміни та зростання мобільності. Новими завданнями освіти в Україні, що спрямовуються на демократизацію та гуманізацію освітнього процесу, окреслюються новими пріоритетами навчання та виховання, сприяють формуванню особистісної ініціативи, здатності до раціональної творчої діяльності. Основна мета у визначається у формуванні гармонійно розвиненої особистості учнів, їхньої індивідуальної самовираженості.
Пізнавальний інтерес надає можливість особистості проявляти неповторну індивідуальність, прокладати свій шлях у житті, творчо самореалізовуватися, працювати з ініціативою, захопленням. Завдяки пізнанню предмета, об’єкта пізнавального інтересу здійснюється особистісний розвиток.
На уроках образотворчого мистецтва ефективність навчання прямо залежить від рівня розвитку пізнавального інтересу молодших школярів у цьому процесі та наявними вміннями у вчителя створити сприятливі умови для розвитку інтересу. Відповідно, від учнів вимагаються глибокі знання з образотворчого мистецтва, вміння до самостійного отримання нових знань, здатність до адаптації в швидко змінних умовах життєдіяльності. | uk_UA |