ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТРЬОХ ОСНОВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Короткий опис(реферат)
Дана стаття зосереджена на дослідженні ефективності трьох основних форм навчання і, зокрема, у вивченні та викладанні англійської мови як іноземної в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича, на факультетах економіки (спеціальність Економічна кібернетика), права, педагогіки (спеціальність Психологія), філології за два навчальні роки 2019/2020, 2020/2021. Вибірку дослідження склали сто двадцять студентів чотирьох зазначених факультетів, які в першому, другому та третьому семестрах вивчали обов’язкову дисципліну «Англійська мова за професійним спрямуванням» згідно їхньої навчальної програми. Метою дослідження було проаналізувати і порівняти продуктивність та ефективність практичного застосування трьох основних форм навчання (очної, дистанційної та змішаної) та вивчити вплив їхнього використання на викладання та вивчення англійської мови як іноземної на практичних заняттях обов’язкового курсу англійської мови «Англійська мова за професійним спрямуванням». Для дослідження було використано анкетне опитування, що включало чотири питання. Для аналізу отриманих даних з ціллю представлення якісних результатів дослідження були використані методика цілеспрямованої вибірки та спеціальна програма для отримання та узагальнення достовірних результатів. Висновки даного дослідження показали, що змішана форма навчання є ефективною й продуктивною для вивчення та підняття рівня англійської мови і схвалюється переважною більшістю студентів Чернівецького національного університету, як одна з пріоритетних форм оволодіння дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням». Четверта частина респондентів вважають очну форму навчання також корисною та ефективною, однак дистанційну форму вважають як несприятлива для вивчення англійської мови.