Show simple item record

dc.contributor.authorКолісниченко, Тетяна
dc.date.accessioned2023-06-13T16:56:25Z
dc.date.available2023-06-13T16:56:25Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationАдресант у рекламному туристичному дискурсі. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія «Філологія. Журналістика». Київ: Видавничий двір «Гельветика», 2020. Т.31 (70). №2. Ч.2. С. 117-123.uk_UA
dc.identifier.issn2710-4656 (print), 2710-4664 (online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7137
dc.description.abstractРекламний туристичний дискурс спрямований на використання засобів та технік адресантом для впливу підсвідомість адресата й на мотивацію потенційного клієнта до «купівлі туристичного об’єкту». Метою даного виду дискурсу є вплив на реципієнта через рекламу за допомогою інтенсифікаторів та «візуального дискурсу», з метою переконання споживачів «купляти» туристичні послуги. Актуальним представляється аналіз комунікативних стратегій, реалізованих через текстовий матеріал для впливу на реципієнтів. Дана робота має на меті аналіз інтерації учасників у рекламному туристичному дискурсі англійської мови, визначенні стратегій, завдань, інтенцій та мови адресанта у досліджуваному дискурсі. Адресантами рекламного туристичного дискурсу виступають як фізичні особи (рекламодавець; замовник) так і юридичні особи (туристичні фірми тощо), а адресати – потенційні туристи для яких створюється дискурс з його певною системою впливу. Завдання адресанта полягає у встановленні контакту з потенційними туристами, залученні уваги до туристичних послуг, стимулюванні інтересу до пропонованого об’єкту, переконання адресата у правильності, відповідності та правдивості поданої інформації, прогнозуванні реакцію реципієнта на викладену інформацію та підштовхуванні реципієнтів до посткомунікативних дій вигідних адресанту, завдання ж адресата полягає у вирізненні, декодуванні закладеного для нього смислу та прийнятті /відхиленні інтенцій адресанта при «комунікації». Комунікація у рекламному туристичному дискурсі – це система кодифікації інформації, сукупність інтенцій, які конкретизують основні цілі сторін та система засобів впливу на адресата. Комунікація неможлива без наявності спільних знань та припущень зі сторін учасників комунікації, проте, у рекламному туристичному дискурсі адресант фрагментує подану інформацію, оскільки увага звертається виключно на туристичні об’єкти варті уваги. Акцент адресантом робиться на необізнаність адресата з місцем призначення та на відсутність у нього «фонових знань» про туристичний об’єкт, що дозволяє адресанту легше вплинути на адресата та спонукати його до посткомунікативних дій.uk_UA
dc.publisherКиїв: Видавничий двір «Гельветика»uk_UA
dc.subjectрекламний туристичний дискурс, адресант, адресат, комунікативний акт, інтеракція, інтенція.uk_UA
dc.titleАдресант у рекламному туристичному дискурсіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record