Show simple item record

dc.contributor.authorКоропатніцька, Тетяна Петрівна
dc.contributor.authorЛабінська, Богдана Ігорівна
dc.contributor.authorКолісниченко, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned2023-06-20T13:59:25Z
dc.date.available2023-06-20T13:59:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationКоропатніцька Т.П., Лабінська Б.І., Колісниченко Т.В. Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів методом повної фізичної реакції. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. СумДПУ імені А. С. Макаренка. 2021, № 7 (111) С. 168–180. DOI: 10.24139/2312-5993/2021.07/180-189uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2414-9799 (Online), ISSN 2312-5993 (Print)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7256
dc.description.abstractСтаттю присвячено теоретичному дослідженню методу повної фізичної реакції (Total Physical Response), вивченню способів формування компетентності іншомовного говоріння в молодших школярів із використанням методу повної фізичної реакції, тобто методу навчання іноземної мови через використання фізичних рухів, як реакції на усні стимули, команди, інструкції. Цей метод інтегрований зі знаннями з галузі педагогіки, психології, практики іншомовного мовлення і дає змогу здійснювати навчання іноземної мови, орієнтоване на особистісні здатності й уміння учнів початкової школи. Проаналізовано вікові психологічні особливості молодших школярів і визначено, що розвиток мислення дитини найяскравіше виявляється в її навчальній та руховій діяльності. Обґрунтовано, що метод повної фізичної реакції доцільно використовувати на будь-якому етапі уроку, застосовуючи при цьому різноманітні вправи, як-от рухливі пісні, рухливі ігри, історії з рухами, роботу з картками. Оскільки не всі рухливі пісні, ігри, історії можуть підійти для раннього вивчення іноземної мови, виокремлено критерії для їх відбору. У статті запропоновано поради для ефективного використання рухливих пісень на уроці іноземної мови. Щоб історії захоплювали дітей та були прийняті іноземною мовою, подано критерії, яким вони повинні відповідати. Наведено переваги й недоліки методу повної фізичної реакції.uk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 7 (111)
dc.subjectметод повної фізичної реакції, початкова школа, рухливі пісні, рухливі ігри, розказування історій з рухамиuk_UA
dc.subjectTotal Physical Response, primary school, movement songs, movement games, storytelling through movementuk_UA
dc.titleФормування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів методом повної фізичної реакціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record