Показати скорочений опис матеріалу
Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів методом повної фізичної реакції
dc.contributor.author | Коропатніцька, Тетяна Петрівна | |
dc.contributor.author | Лабінська, Богдана Ігорівна | |
dc.contributor.author | Колісниченко, Тетяна Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-20T13:59:25Z | |
dc.date.available | 2023-06-20T13:59:25Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Коропатніцька Т.П., Лабінська Б.І., Колісниченко Т.В. Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів методом повної фізичної реакції. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. СумДПУ імені А. С. Макаренка. 2021, № 7 (111) С. 168–180. DOI: 10.24139/2312-5993/2021.07/180-189 | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2414-9799 (Online), ISSN 2312-5993 (Print) | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7256 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено теоретичному дослідженню методу повної фізичної реакції (Total Physical Response), вивченню способів формування компетентності іншомовного говоріння в молодших школярів із використанням методу повної фізичної реакції, тобто методу навчання іноземної мови через використання фізичних рухів, як реакції на усні стимули, команди, інструкції. Цей метод інтегрований зі знаннями з галузі педагогіки, психології, практики іншомовного мовлення і дає змогу здійснювати навчання іноземної мови, орієнтоване на особистісні здатності й уміння учнів початкової школи. Проаналізовано вікові психологічні особливості молодших школярів і визначено, що розвиток мислення дитини найяскравіше виявляється в її навчальній та руховій діяльності. Обґрунтовано, що метод повної фізичної реакції доцільно використовувати на будь-якому етапі уроку, застосовуючи при цьому різноманітні вправи, як-от рухливі пісні, рухливі ігри, історії з рухами, роботу з картками. Оскільки не всі рухливі пісні, ігри, історії можуть підійти для раннього вивчення іноземної мови, виокремлено критерії для їх відбору. У статті запропоновано поради для ефективного використання рухливих пісень на уроці іноземної мови. Щоб історії захоплювали дітей та були прийняті іноземною мовою, подано критерії, яким вони повинні відповідати. Наведено переваги й недоліки методу повної фізичної реакції. | uk_UA |
dc.publisher | СумДПУ імені А. С. Макаренка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 7 (111) | |
dc.subject | метод повної фізичної реакції, початкова школа, рухливі пісні, рухливі ігри, розказування історій з рухами | uk_UA |
dc.subject | Total Physical Response, primary school, movement songs, movement games, storytelling through movement | uk_UA |
dc.title | Формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів методом повної фізичної реакції | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету