Здоров’язбережувальні технології у сфері освітньої бази вищого навчального закладу
View/ Open
Date
2023Author
Мурадханян, Ірина
Слухенська, Руслана
Ivanushko, Yana
Nazymok, Yevheniya
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті окреслено проблеми, які принесла повномасштабна російсько-українська війна, що спричинила до того, що ситуація з психічним та фізичним здоров’ям молоді стала дуже складною й стосується не лише тих хто залишився на території України й потерпає від обстрілів, постійних повітряних тривог тощо, а й тих, хто виїхав за кордон, але перебуває у постійному стресі та депресії через розлуку здомом, друзями, рідними. У зв'язку з цим першочерговим завданням нашої держави поступово стає турбота про здоров'я нації, і особливо молодого покоління.Мета роботи є розкриття сутності здоров’язбережувальних технологій у контексті освітньої системи вищого навчального закладу України. Запропоновано умовно розподілити здоров’язбережувальні технології на кілька груп (фізкультурно-оздоровчі технології, екологічні здоров’язбережувальні технології, технології забезпечення безпеки життєдіяльності, здоров’язбережувальні освітні технології тощо). Визначено, що культура здоров'я є інтегративною особистісною освітою, що складається з когнітивно-мотиваційного, емоційного та вольового компонентів.