Особливості організації зворотного зв’язку при вивченні іноземних мов.
Короткий опис(реферат)
Сучасний етап розвитку глобалізаційних процесів у суспільстві вимагає
підготовки фахівців різних галузей із відповідним рівнем знань іноземної мови,
зокрема, і для спеціальності “Дошкільна освіта”. Як відомо, вибудувати ефективний
навчальний процес неможливо без рефлексії над ним, яка дозволяє не лише
проаналізувати ступінь засвоєності матеріалу, але також вказати на прогалини у
знаннях, ступінь зацікавленості матеріалом, ефективність використаних методик
тощо. Звісно, зворотний зв’язок – необхідна частина навчального процесу при
вивченні будь-якої дисципліни, але при вивченні іноземних мов (у нашому
дослідженні англійської та німецької) це особливо актуально, оскільки певні
пробіли у знаннях можуть призвести до повного нерозуміння наступного матеріалу.