dc.contributor.author | Мурадханян, Ірина | |
dc.contributor.author | Черська, Жанна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-14T14:30:22Z | |
dc.date.available | 2023-11-14T14:30:22Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Мурадханян І.С., Черська Ж. Б. Особливості організації зворотного зв’язку при вивченні іноземних мов. «Іноземна мова у полікультурному просторі: досвід та перспективи» : збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Кам’янець-Подільський, 6 квітня 2023 р. / редкол. Т.В. Калинюк (відп. ред.) та ін. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. С. 163-165 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7635 | |
dc.description.abstract | Сучасний етап розвитку глобалізаційних процесів у суспільстві вимагає
підготовки фахівців різних галузей із відповідним рівнем знань іноземної мови,
зокрема, і для спеціальності “Дошкільна освіта”. Як відомо, вибудувати ефективний
навчальний процес неможливо без рефлексії над ним, яка дозволяє не лише
проаналізувати ступінь засвоєності матеріалу, але також вказати на прогалини у
знаннях, ступінь зацікавленості матеріалом, ефективність використаних методик
тощо. Звісно, зворотний зв’язок – необхідна частина навчального процесу при
вивченні будь-якої дисципліни, але при вивченні іноземних мов (у нашому
дослідженні англійської та німецької) це особливо актуально, оскільки певні
пробіли у знаннях можуть призвести до повного нерозуміння наступного матеріалу. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | іноземних мов для гуманітарних факультетів | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | зворотний зв'язок | uk_UA |
dc.subject | глобалізаційні процеси | uk_UA |
dc.subject | мовне середовище | uk_UA |
dc.subject | занурення | uk_UA |
dc.title | Особливості організації зворотного зв’язку при вивченні іноземних мов. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |