Показати скорочений опис матеріалу

dc.date.accessioned2023-11-17T09:59:41Z
dc.date.available2023-11-17T09:59:41Z
dc.date.issued2023-09
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7743
dc.descriptionПрактична підготовка займає одне з визначальних місць у професійній підготовці здобувачів другого рівня вищої освіти. Асистентська практика відповідно до Положення про проведення практики здобувачів вищої освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича від 17 серпня 2020 року допомагає сформувати в студентів педагогічні вміння й навички, сприяє поглибленню загальної та педагогічної освіти, творчому переосмисленню теоретичних положень. Практична підготовка здійснюється в умовах професійної діяльності під керівництвом викладача університету та фахівця від бази практики. В умовах реального освітнього процесу здобувачі, на основі фахових, психолого-педагогічних знань, за допомогою сучасних технологій, методів, форм та засобів навчання формують професійні навички та вміння для вирішення конкретних навчально-виховних задач у реальних умовах освітнього процесу у вищій школі. Мета асистентської практики полягає в удосконаленні педагогічної компетентності здобувача другого рівня вищої освіти на основі теоретичних знань, в організації викладання дисциплін відповідно до завдань та принципів сучасної вищої освіти, вимог до його нормативного, наукового та навчально-методичного забезпечення, у використанні різноманітних форм організації навчальної діяльності студентів, діагностики, контролю та оцінки ефективності навчальної діяльності. Специфіка асистентської практики полягає у проведенні студентом самостійної повноцінної навчально-виховної роботи на кафедрі. За час практики студент повинен ознайомитися з навчальною, науково-методичною та виховною діяльністю кафедри, навчитися здійснювати конструктивно-плануючу і комунікативно-навчальну функції, навчитися вирішувати завдання морального, культурно-естетичного і гуманітарного виховання студентів засобами іноземної мови. Згідно з освітньою програмою «Англійська мова і література та друга іноземна мова» зі спеціальності 035 "Філологія" (за спеціалізацією 035.041 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська)), проходження асистентської практики сприяє формуванню у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти таких загальних та фахових компетентностей: ЗК 2. Здатність бути критичним і самокритичним. ЗК 3. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел. ЗК 4. Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК 5. Здатність працювати в команді та автономно. ЗК 6. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК 9. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 12. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ФК 8. Усвідомлення ролі експресивних, емоційних, логічних засобів мови для досягнення запланованого прагматичного результату. ФК 10. Володіння методами та формами викладання іноземної мови у вищій школі та знаннями в організації освітньої діяльності в академгрупі; розуміння основних функцій та завдань педагогіки вищої школи та специфіки діяльності педагога у закладі вищої освіти. Асистентська практика виконує низку завдань: поглиблення та закріплення теоретичних знань студентів; формування та закріплення основних професійно-педагогічних умінь та навичок, ознайомлення з ефективним сучасним педагогічним досвідом; навчання цілеспрямованого спостереження навчальної та виховної діяльності викладачів ЗВО, практикантів та глибоко її аналізувати; навчання студентів самостійно проводити навчальну роботу в закладі вищої освіти, знаходити шляхи творчого вирішення основних завдань навчально-виховного процесу; формування навичок вивчення особистості студентів, їхніх пізнавальних інтересів та взаємин в колектив; розвиток у майбутніх викладачів педагогічної свідомості та професійно значущих якостей особистості.uk_UA
dc.description.abstractМетодичні вказівки щодо проходження асистентської практики для студентів спеціальності 035 «Філологія» визначають мету, завдання, результати, тривалість та терміни її проведення, які передбачені положенням ЧНУ про проходження практики, ОПП «Англійська мова і література та друга іноземна мова» зі спеціальності 035 "Філологія" та навчальними планами. Основна мета розробки полягає в тому, щоб надати студентам допомогу у плануванні та виконанні асистентської практики, сприяючи формуванню практичних умінь та навичок у проведенні навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectасистентська практика, спеціальність 035 «Філологія», загальні та фахові компетентності, методи навчання, пасивний і активний етапи практикиuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки щодо проходження асистентської практики для студентів спеціальності 035 «Філологія»uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу