dc.contributor.author | Шевчук, Кристина Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-17T12:06:39Z | |
dc.date.available | 2023-11-17T12:06:39Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Шевчук К. Особливості здійснення аналізу підручників для початкової школи. Проблеми освіти, 2023. № 1(98). С. 173-192. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2710-3986 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7750 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблеми використання шкільного підручника для початкової школи. Визначено, що науковий інтерес до проблем створення і використання підручників у закладах освіти значно зріс, що пов’язано зі швидкими темпами модернізації освіти в Україні. Обґрунтовано провідну роль шкільного підручника як основного засобу навчання в початкових класах. Актуалізовано специфіку застосування підручників початкової школи згідно реалізації концепції Нової української школи. Зосереджено увагу на аспектах аналізу підручника, які дають можливість успішно реалізовувати завдання освітнього процесу. Фокусується увага на зростання ролі підручника в період переходу новий зміст, на компетентнісну парадигму освіти, що розширює варіативність функцій підручника, поглиблює його значимість, в усвідомленому освоєнні знань, передбачених діючими навчальними програмами. Висвітлюються особливості здійснення різних видів експертизи підручників для початкової ланки освіти (науково-методичної, психолого-педагогічної, дизайнерської, антидискримінаційної). Зазначено, що активний розвиток розробки навчальних видань зумовлений проведенням реформи Нової української школи та сучасними освітніми потребами. З’ясовано, що впровадження підручників в освітній процес початкової школи вимагає уточнення сутності цього феномену, вироблення чітких вимог до їх експертизи, розроблення детальних рекомендацій щодо створення якісних підручників і їх застосування в початковій школі. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Проблеми освіти | uk_UA |
dc.subject | Ключові слова: підручникознавство, підручник для початкової школи, критерії, показники аналізу, експертиза. | uk_UA |
dc.title | Особливості здійснення аналізу підручників для початкової школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |