Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШевчук, Кристина Дмитрівна
dc.date.accessioned2023-11-17T12:06:39Z
dc.date.available2023-11-17T12:06:39Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationШевчук К. Особливості здійснення аналізу підручників для початкової школи. Проблеми освіти, 2023. № 1(98). С. 173-192.uk_UA
dc.identifier.issn2710-3986
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7750
dc.description.abstractУ статті розкрито проблеми використання шкільного підручника для початкової школи. Визначено, що науковий інтерес до проблем створення і використання підручників у закладах освіти значно зріс, що пов’язано зі швидкими темпами модернізації освіти в Україні. Обґрунтовано провідну роль шкільного підручника як основного засобу навчання в початкових класах. Актуалізовано специфіку застосування підручників початкової школи згідно реалізації концепції Нової української школи. Зосереджено увагу на аспектах аналізу підручника, які дають можливість успішно реалізовувати завдання освітнього процесу. Фокусується увага на зростання ролі підручника в період переходу новий зміст, на компетентнісну парадигму освіти, що розширює варіативність функцій підручника, поглиблює його значимість, в усвідомленому освоєнні знань, передбачених діючими навчальними програмами. Висвітлюються особливості здійснення різних видів експертизи підручників для початкової ланки освіти (науково-методичної, психолого-педагогічної, дизайнерської, антидискримінаційної). Зазначено, що активний розвиток розробки навчальних видань зумовлений проведенням реформи Нової української школи та сучасними освітніми потребами. З’ясовано, що впровадження підручників в освітній процес початкової школи вимагає уточнення сутності цього феномену, вироблення чітких вимог до їх експертизи, розроблення детальних рекомендацій щодо створення якісних підручників і їх застосування в початковій школі.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПроблеми освітиuk_UA
dc.subjectКлючові слова: підручникознавство, підручник для початкової школи, критерії, показники аналізу, експертиза.uk_UA
dc.titleОсобливості здійснення аналізу підручників для початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу