Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПредик, Аліна Анатоліївна
dc.date.accessioned2023-11-19T18:31:03Z
dc.date.available2023-11-19T18:31:03Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationPredyk A. (2023) Osobliwości oceniania osiągnięć edukacyjnych uczniów młodszych klas w warunkach Nowej Ukraińskiej Szkoły / Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość Rok 2022, Tom XIX.2023-04-30. – р.121-133.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7839
dc.description.abstractВ статті через призму чинників, факторів та умов розкриваються особливості оцінювання навчальних досягнень молодших школярів в умовах нової української школи; обґрунтовується потреба введення формувальної оцінки та її роль в освітньому процесі початкової школи. Автор наголошую на потребі врахування індивідуальних можливостей та пізнавальної активності при оцінювання навчальних досягнень молодшого школяра. В статті запропоновано способи, прийоми та методи оцінювання навчальних досягнень молодших школярів та можливості їх використання в практиці початкової школи.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectрівнева оцінкаuk_UA
dc.subjectформувальне оцінюванняuk_UA
dc.subjectвербальна оцінкаuk_UA
dc.subjectсловесна оцінкаuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу