Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана
dc.date.accessioned2023-11-20T14:44:31Z
dc.date.available2023-11-20T14:44:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГордійчук О. Є., Коваль О. Формування мотивації у дітей з ООП як рушійної сили поведінки та процесу учіння. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. С. 101-102.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7905
dc.description.abstractФормування мотивації у школярів з ООП до освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання – є однією з провідних віх сучасної системи освіти України та європейських країн. Тому важливо кожному вчителеві знайти та підібрати індивідуальний підхід до учня, віднайти методи та прийоми оптимального формування мотивації учнів загалом, а дитини з особливими освітніми потребами, зокрема. Адже саме від цього залежатиме успішність учня як у навчальній так і поведінковій діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмотиваціїuk_UA
dc.subjectпроцес учінняuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.titleФормування мотивації у дітей з ООП як рушійної сили поведінки та процесу учінняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу