Показати скорочений опис матеріалу
Формування мотивації у дітей з ООП як рушійної сили поведінки та процесу учіння
dc.contributor.author | Гордійчук, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T14:44:31Z | |
dc.date.available | 2023-11-20T14:44:31Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гордійчук О. Є., Коваль О. Формування мотивації у дітей з ООП як рушійної сили поведінки та процесу учіння. Тези доповідей студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (25–27 квітня 2023 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. С. 101-102. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7905 | |
dc.description.abstract | Формування мотивації у школярів з ООП до освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання – є однією з провідних віх сучасної системи освіти України та європейських країн. Тому важливо кожному вчителеві знайти та підібрати індивідуальний підхід до учня, віднайти методи та прийоми оптимального формування мотивації учнів загалом, а дитини з особливими освітніми потребами, зокрема. Адже саме від цього залежатиме успішність учня як у навчальній так і поведінковій діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | мотивації | uk_UA |
dc.subject | процес учіння | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.title | Формування мотивації у дітей з ООП як рушійної сили поведінки та процесу учіння | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету