Show simple item record

dc.contributor.authorНікула, Наталя Вікторівна
dc.date.accessioned2023-11-21T11:09:08Z
dc.date.available2023-11-21T11:09:08Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.citationНаукова статтяuk_UA
dc.identifier.issnOnline 2710-3986
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7960
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз педагогічних поглядів педагогів-класиків, сучасних науковців та освітньої нормативно-правової бази України, які актуалізують проблему розвитку в педагога здатності до рефлексії. Здійснено міждисциплінарне вивчення досліджуваної проблеми з позиції філософської, психологічної, педагогічної науки та дефінітивний аналіз поняттєво-категорійного поля: «рефлексія», «здатність до рефлексії». З’ясовано, що здатність до рефлексії це проведення, у процесі професійної діяльності, самоаналізу і самооцінювання вчителем власної педагогічної діяльності, вміння визначати шляхи, здатність прогнозувати перспективи саморозвитку і вміння регулювати професійну активність. З метою виявлення рівня здатності педагогів до рефлексії розроблено діагностичний інструментарій та проведено констатувальне дослідження. Проведене дослідження дозволило надати рекомендації щодо доповнення педагогічної освіти змістом, формами та методами, які забезпечать позитивну динаміку педагогічної рефлексії у процесі професійної діяльності. У висновках узагальнено значення та роль педагогічної рефлексії у процесі професійної діяльності вчителя та окреслено перспективи подальших досліджень.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПроблеми освіти , (1(98),uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми освіти. Електронне наукове видання.;1(98)
dc.subjectрефлексія, здатність до рефлексії, педагогічна рефлексія, самоаналіз, професійний розвиток педагога.uk_UA
dc.titleЗДАТНІСТЬ ДО РЕФЛЕКСІЇ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record