Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛопатюк, Наталія
dc.contributor.authorЛукащук, Михайло
dc.date.accessioned2023-11-22T20:28:51Z
dc.date.available2023-11-22T20:28:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСучасні наукові дослідження представників філоло- гічних наук та їхній вплив на розвиток мови та літера- тури: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції: м. Львів, 9–10 квітня 2021 р. – Львів : ГО «Наукова філологічна організація «ЛОГОС», 2021. – 92 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8053
dc.description.abstractTo help students acquire grammatical competence in English, we use explicit and implicit learning strategies, pattern learning and apply corpus linguistics learning strategies to facilitate students’ progress in learning and using grammatical structures. On the first stage, students learn grammatical structures on the level of substitution exercises, and on later stages students apply learned structures in their own speech and writing. And as a last stage, students are trying to generate their own sentences with the studied grammatical constructions used in their own written tasks.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherГО «Наукова філологічна організація «ЛОГОС»uk_UA
dc.subjectTeaching grammar, syllabus, explicit and implicit instructionuk_UA
dc.titleTEACHING GRAMMAR AT A UNIVERSITY LEVELuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу