Show simple item record

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана
dc.contributor.authorКоваль, Ольга
dc.date.accessioned2023-11-22T20:56:25Z
dc.date.available2023-11-22T20:56:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8056
dc.description.abstractЧерез військові дії, багато українських учнів вимушено перебувають на дистанційній та дистанційно-асинхронній формах навчання. Тому, перед педагогами виникає нагальна потреба опанувати всі можливі умови та цифрові сервіси з метою формування вмотивованості учнів, загалом, а дитини з особливими освітніми потребами, зокрема, до учіння та підвищення їх навчальних досягнень. Як продемонстрував наш практичний досвід, саме цифрові сервіси дають можливість зробити навчальний процес диференційованим, особистісно зорієнтованим, мобільним.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectцифрові сервісиuk_UA
dc.subjectвмотивованістьuk_UA
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleЦИФРОВІ СЕРВІСИ У ФОРМУВАННІ ВМОТИВОВАНОСТІ ДИТИНИ З ООП ДО УЧІННЯ В ДИСТАНЦІЙНИХ УМОВАХuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record