ЦИФРОВІ СЕРВІСИ У ФОРМУВАННІ ВМОТИВОВАНОСТІ ДИТИНИ З ООП ДО УЧІННЯ В ДИСТАНЦІЙНИХ УМОВАХ
dc.contributor.author | Гордійчук, Оксана | |
dc.contributor.author | Коваль, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T20:56:25Z | |
dc.date.available | 2023-11-22T20:56:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8056 | |
dc.description.abstract | Через військові дії, багато українських учнів вимушено перебувають на дистанційній та дистанційно-асинхронній формах навчання. Тому, перед педагогами виникає нагальна потреба опанувати всі можливі умови та цифрові сервіси з метою формування вмотивованості учнів, загалом, а дитини з особливими освітніми потребами, зокрема, до учіння та підвищення їх навчальних досягнень. Як продемонстрував наш практичний досвід, саме цифрові сервіси дають можливість зробити навчальний процес диференційованим, особистісно зорієнтованим, мобільним. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | цифрові сервіси | uk_UA |
dc.subject | вмотивованість | uk_UA |
dc.subject | дитина з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.title | ЦИФРОВІ СЕРВІСИ У ФОРМУВАННІ ВМОТИВОВАНОСТІ ДИТИНИ З ООП ДО УЧІННЯ В ДИСТАНЦІЙНИХ УМОВАХ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету