dc.contributor.author | Tsyntar, Natalia | |
dc.date.accessioned | 2023-12-04T15:00:36Z | |
dc.date.available | 2023-12-04T15:00:36Z | |
dc.date.issued | 2023-10-03 | |
dc.identifier.isbn | 978-9934-26-348-4 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8549 | |
dc.description.abstract | Емоції різних часів мають багато специфічного, передовсім деякі емоції було «втрачено», себто їх більше не існує. Об’єкти емоцій з плином часу теж змінюються. Емотиви як сигнали емотивного тексту, тобто емотиви-стимули та емотиви-реакції, в творах АЖ ХІХ ст. утворюють здебільшого модель, коли висловлювання-стимул є позитивним й у відповідь очікується висловлювання-реакція теж позитивна: Се → Р+. Але для творів АЧ ХІХ ст. притаманна інша модель емотивних сигналів: Се → Р+̸ Р̶ , тобто не завжди важливо для АЧ отримати позитивну реакцію на своє висловлювання. Знання про гендерні закономірності реалізації емотивності художнього твору необхідні для глибшого осмислення та інтерпретації художноьо-ідейного задуму твору. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | International Scientific Conference Philological sciences and translation studies: European potential : Conference Proceedings (September 6–7, 2023. Wloclawek, the Republic of Poland). Riga, Latvia : Baltija Publishing | uk_UA |
dc.subject | emotivity, repetitions, positive emotions, negative emotions, ambivalent emotions. | uk_UA |
dc.title | Comparison of gender peculiarities of emotivity realisation in English literary works of the XIX and XXI c. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |