Comparison of gender peculiarities of emotivity realisation in English literary works of the XIX and XXI c.
Abstract
Емоції різних часів мають багато специфічного, передовсім деякі емоції було «втрачено», себто їх більше не існує. Об’єкти емоцій з плином часу теж змінюються. Емотиви як сигнали емотивного тексту, тобто емотиви-стимули та емотиви-реакції, в творах АЖ ХІХ ст. утворюють здебільшого модель, коли висловлювання-стимул є позитивним й у відповідь очікується висловлювання-реакція теж позитивна: Се → Р+. Але для творів АЧ ХІХ ст. притаманна інша модель емотивних сигналів: Се → Р+̸ Р̶ , тобто не завжди важливо для АЧ отримати позитивну реакцію на своє висловлювання. Знання про гендерні закономірності реалізації емотивності художнього твору необхідні для глибшого осмислення та інтерпретації художноьо-ідейного задуму твору.