Show simple item record

dc.contributor.authorРоманюк, Світлана
dc.date.accessioned2023-12-09T11:30:17Z
dc.date.available2023-12-09T11:30:17Z
dc.date.issued2023-08-14
dc.identifier.citation267. Романюк, С. (2023). Активні методи навчання у лінгводидактичній підготовці учителя нової української школи. Acta Paedagogica Volynienses, (2), 79–85.uk_UA
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.32782/apv/2023.2.12
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8664
dc.description.abstractУ статті увагу на важливості використання активних методів навчання у лінгводидактичній підготовці майбутніх учителів початкової школи. Доведено, що в освітньому процесі активні методи навчання спонукають до активної розумової й практичної діяльності майбутніх педагогів в процесі оволодіння матеріалом, сприяють розвитку їх творчих здібностей, пізнавальної активності й самостійності, оволодінню навичками професійної майстерності. Аргументовано, що застосування активних методів навчання допомагає зробити освітній процес не тільки цікавим для майбутніх педагогів, а й результативним. Набули поширення інтерактивні методи навчання, як робота в парах, робота в малих групах, «гарячий стілець», мікрофон, методика незакінчених речень, мозковий штурм, тощо.uk_UA
dc.description.sponsorshipВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UA
dc.publisherЛуцьк. ВНУ імені Лесі Українки.uk_UA
dc.subjectлінгводидактика, активні методи, комунікативна компетентність, мовна культура, мовлення, орфографічна грамотність, мовний хокей, лабіринт, педагогічна суперечкаuk_UA
dc.titleАктивні методи навчання у лінгводидактичній підготовці учителя нової української школиuk_UA
dc.title.alternativeActa Paedagogica Volyniensesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record