dc.contributor.author | Романюк, Світлана | |
dc.date.accessioned | 2023-12-09T11:30:17Z | |
dc.date.available | 2023-12-09T11:30:17Z | |
dc.date.issued | 2023-08-14 | |
dc.identifier.citation | 267. Романюк, С. (2023). Активні методи навчання у лінгводидактичній підготовці учителя нової української школи. Acta Paedagogica Volynienses, (2), 79–85. | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: https://doi.org/10.32782/apv/2023.2.12 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8664 | |
dc.description.abstract | У статті увагу на важливості використання активних методів навчання у лінгводидактичній підготовці майбутніх учителів початкової школи. Доведено, що в освітньому процесі активні методи навчання спонукають до активної розумової й практичної діяльності майбутніх педагогів в процесі оволодіння матеріалом, сприяють розвитку їх творчих здібностей, пізнавальної активності й самостійності, оволодінню навичками професійної майстерності. Аргументовано, що застосування активних методів навчання допомагає зробити освітній процес не тільки цікавим для майбутніх педагогів, а й результативним. Набули поширення інтерактивні методи навчання, як робота в парах, робота в малих групах, «гарячий стілець», мікрофон, методика незакінчених речень, мозковий штурм, тощо. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UA |
dc.publisher | Луцьк. ВНУ імені Лесі Українки. | uk_UA |
dc.subject | лінгводидактика, активні методи, комунікативна компетентність, мовна культура, мовлення, орфографічна грамотність, мовний хокей, лабіринт, педагогічна суперечка | uk_UA |
dc.title | Активні методи навчання у лінгводидактичній підготовці учителя нової української школи | uk_UA |
dc.title.alternative | Acta Paedagogica Volynienses | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |