Мовні засоби вираження імплікатур у сучасній англомовній публіцистиці
Abstract
У статті досліджено мовні засоби вираження імплікатур, уживаних в англомовних газетно-інформаційних текстах, та систематизовано їх за морфологічною класифікацією.Виявлено, що найуживанішими лінгвальними засобами імплікатур в англомовній публіцистиці є оксиморонна, гіперболічна, метонімічна, евфемістична, антифразисна та метафорична імплікатури, виражені іменниками, прикметниками та дієсловами, зрідка сполучниками і часткою та які виступають засобом виразності, емоційної забарвленості тексту й підвищення інтересу читача до публікації. Виділено чотири основних типи морфологічної класифікації імплікатури: іменний, вербальний, препозиційний та змішаний.Для досягнення мети і завдань дослідження використано такі методи: загальнонаукові, мовні, логічні, аналітичні, методи прагматичного та структурного аналізу, метод кількісних підрахунків.Матеріал дослідження становить 75 імпліцитних висловлювань, сформованих методом вибірки із досліджень сучасних мовознавців, прикладів фразеологічних, стилістичних сполук та опрацьованих матеріалів газетної публі-цистики, а саме 50 статей найпопулярніших англомовних видань The Guardian, The Seattle Times, Washington Post, The New York Times.