Показати скорочений опис матеріалу
Аналіз формування творчого потенціалу майбутніх лікарів (комплексний підхід)
dc.contributor.author | Слухенська, Руслана | |
dc.contributor.author | Ivanushko, Yana | |
dc.contributor.author | Мурадханян, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2024-01-18T11:50:54Z | |
dc.date.available | 2024-01-18T11:50:54Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Слухенська В.С., Іванушко Я.Г., Мурадханян І.С. Аналіз формування творчого потенціалу майбутніх лікарів (комплексний підхід). Електронний науковий фаховий журнал «Імідж сучасного педагога». 2019. № 4(187). С. 38-42 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2522-9729 (online) | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8871 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано педагогічні шляхи формування творчого потенціалу майбутніх лікарів, охарактеризовано деталі експерименту щодо діагностування рівня сформованості майбутніх лікарів. Доведено, що творчий потенціал майбутнього лікаря є інтегратив- ною якістю, яка відбивається за мірою можливостей актуалізації сутнісних творчих сил особистості в реальній перетворювальної практиці. Дослідження спрямовано на аналіз формування творчого потенціалу у майбутніх лікарів, на висвітлення результатів прове- дення формувального етапу педагогічного експерименту з формування творчого потенціалу майбутніх лікарів у процесі навчання в медичному закладі вищої освіти. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | іноземних мов для гуманітарних факультетів | uk_UA |
dc.publisher | Електронний науковий фаховий журнал «Імідж сучасного педагога» | uk_UA |
dc.subject | сформованість | uk_UA |
dc.subject | творчий потенціал | uk_UA |
dc.subject | студенти-медики | uk_UA |
dc.title | Аналіз формування творчого потенціалу майбутніх лікарів (комплексний підхід) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету