Аналіз формування творчого потенціалу майбутніх лікарів (комплексний підхід)
View/ Open
Date
2019Author
Слухенська, Руслана
Ivanushko, Yana
Мурадханян, Ірина
Metadata
Show full item recordAbstract
Проаналізовано педагогічні шляхи формування творчого потенціалу майбутніх лікарів, охарактеризовано деталі експерименту
щодо діагностування рівня сформованості майбутніх лікарів. Доведено, що творчий потенціал майбутнього лікаря є інтегратив-
ною якістю, яка відбивається за мірою можливостей актуалізації сутнісних творчих сил особистості в реальній перетворювальної
практиці.
Дослідження спрямовано на аналіз формування творчого потенціалу у майбутніх лікарів, на висвітлення результатів прове-
дення формувального етапу педагогічного експерименту з формування творчого потенціалу майбутніх лікарів у процесі навчання в
медичному закладі вищої освіти.