Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках географії
Abstract
У роботі висвітлено питання використання інформаційного середовища у процесі вивчення географії на уроках. Приділено увагу інноваційній складовій інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ). Висвітлено основні напрямки та застосування ІКТ на уроках географії. Досліджено, що спільна діяльність вчителя та учнів в процесі засвоєння навчального матеріалу сприяє формуванню ключових та предметної (географічної) компетентностей. Проаналізовано оптимальність моніторингу якості навчання за допомогою ІКТ та поєднання ІКТ і технології міні-проектів у навчальному процесі. Практичне значення цієї роботи полягає в розкритті значення застосування інформаційних технологій на уроках географії та виокремлення предметних особливостей навчання на діяльнісній основі.