Show simple item record

dc.contributor.authorМурадханян, Ірина Саркісовна
dc.date.accessioned2024-02-14T19:48:26Z
dc.date.available2024-02-14T19:48:26Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМурадханян І.С., Чікарькова М.Ю. Особливості організації зворотнього зв’язку при дистанційному навчанні. Тези доповідей VII міжнародної науково-практичної конференції “Eurasian Scientific Congress”. Барселона (12-14 липня 2020 р.). С. 219-223.uk_UA
dc.identifier.isbnISBN 978-84-15927-31-0
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9177
dc.description.abstractЯкщо донедавна, до епохи пандемії COVID-19, у вітчизняному освітньому просторі обговорювалося питання, чи варто впроваджувати онлайнтехнології в освіту, як і коли це робити, то 2020 рік зняв ці питання, оскільки освіта одномоментно була переведена в онлайн-режим. Тепер можна лише говорити про те, як зробити її ефективною. Одним з найбільших викликів, з яким стикається викладач під час дистанційного навчання, – це відсутність (обмеженість) живої реакції студентів. Це ускладнює комунікацію між викладачем і студентом, так само, як і між студентами. Яких форм може набувати зворотній зв‘язок між учасниками освітнього процесу під час онлайн-навчання? Ми залишаємо за межами такі очевидні форми зворотного зв‘язку, як ведення електронного журналу, написання коментарів до відповіді у системі Moodle чи тестування. Усе це може працювати, і доволі ефективно, але ці форми націлені насамперед на оцінювання. Утім, з нашої точки зору, ефективний зворотній зв‘язок полягає також у підтримці інтересу до навчання, заохоченні, стимулюванні, встановленні емоційного контакту. Адже ситуація онлайн-навчання часто «вбиває» дуже важливу в освіті соціальну складову.uk_UA
dc.description.sponsorshipіноземних мов для гуманітарних факультетівuk_UA
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectзворотній зв'язокuk_UA
dc.titleОсобливості організації зворотнього зв’язку при дистанційному навчанніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record