Показати скорочений опис матеріалу
Особливості організації зворотнього зв’язку при дистанційному навчанні
dc.contributor.author | Мурадханян, Ірина Саркісовна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-14T19:48:26Z | |
dc.date.available | 2024-02-14T19:48:26Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мурадханян І.С., Чікарькова М.Ю. Особливості організації зворотнього зв’язку при дистанційному навчанні. Тези доповідей VII міжнародної науково-практичної конференції “Eurasian Scientific Congress”. Барселона (12-14 липня 2020 р.). С. 219-223. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-84-15927-31-0 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9177 | |
dc.description.abstract | Якщо донедавна, до епохи пандемії COVID-19, у вітчизняному освітньому просторі обговорювалося питання, чи варто впроваджувати онлайнтехнології в освіту, як і коли це робити, то 2020 рік зняв ці питання, оскільки освіта одномоментно була переведена в онлайн-режим. Тепер можна лише говорити про те, як зробити її ефективною. Одним з найбільших викликів, з яким стикається викладач під час дистанційного навчання, – це відсутність (обмеженість) живої реакції студентів. Це ускладнює комунікацію між викладачем і студентом, так само, як і між студентами. Яких форм може набувати зворотній зв‘язок між учасниками освітнього процесу під час онлайн-навчання? Ми залишаємо за межами такі очевидні форми зворотного зв‘язку, як ведення електронного журналу, написання коментарів до відповіді у системі Moodle чи тестування. Усе це може працювати, і доволі ефективно, але ці форми націлені насамперед на оцінювання. Утім, з нашої точки зору, ефективний зворотній зв‘язок полягає також у підтримці інтересу до навчання, заохоченні, стимулюванні, встановленні емоційного контакту. Адже ситуація онлайн-навчання часто «вбиває» дуже важливу в освіті соціальну складову. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | іноземних мов для гуманітарних факультетів | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | зворотній зв'язок | uk_UA |
dc.title | Особливості організації зворотнього зв’язку при дистанційному навчанні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Навчально-методичне забезпечення
Навчально-методичне забезпечення дисциплін викладачами факультету