Створення концепції власного бару у м. Чернівці: просування закладу харчування та сегменту-вання відвідувачів
Abstract
Ресторанна справа відрізняється від всіх інших видів бізнесу. Це підприємство, яке об’єднує в собі механізми економічної діяльності та досвід маркетологів, поняття обслуговування та концепцію формування потенційної аудиторії, а також особисте світосприйняття.
На даний момент у нашій країні серед різних галузей підприємництва набирає популярності сфера послуг, зокрема громадське харчування. Індустрія харчування нашої країни в останні роки здобуває все більше попиту: зростання досягає 20-40% (показники відрізняються залежно від області). Існує думка, що купівельна спроможність українців зростала і все більша кількість людей витрачає кошти в кафе та ресторанах, замість приготування їжі вдома. Якщо раніше відвідування ресторанів було показником статусу заможного населення, то на даний момент ледь не кожен мешканець мегаполісу може вибрати для себе відповідний заклад для проведення дозвілля. Тому, наразі, відкриття власного закладу харчування є доволі перспективним напрямом у веденні економічної діяльності на туристичному ринку України.