Роль та значення інтернету для розвитку туристичного бізнесу
Короткий опис(реферат)
Активне використання Інтернет-технологій стає одним із головних завдань сучасного туризму. Створення глобальної комп’ютерної системи бронювання транспорту та розміщення, екскурсійного обслуговування, інформації про будь-який тур, маршрут, наявність рейсів – усі ці питання актуальні для організації діяльності туристичного бізнесу.
Туристичні компанії не можуть працювати без Інтернету. Він використовується майже для кожної частини їхнього бізнесу, від залучення нових клієнтів до маркетингу та спілкування. Створення туристичних продуктів є одним з останніх кроків у створенні кінцевого продукту.
Інтернет поступово займає дедалі важливішу частину туристичного сектора. Туристичні агентства, оператори, мережі готелів та інші компанії приєднуються до мережі та пропонують можливості онлайн-бронювання. У свою чергу, все більше мандрівників будуть не тільки шукати тут інформацію про готелі та курорти, а й самостійно бронювати всі необхідні послуги.