Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКифяк, Олександр Васильович
dc.contributor.authorФень, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned2024-04-24T12:09:10Z
dc.date.available2024-04-24T12:09:10Z
dc.date.issued2024-04-01
dc.identifier.citationМаркетингове ціноутворення : практикум. Чернівці : Чернівец.нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9920
dc.description.abstractВидання містить основні вимоги, поради та завдання до практичних занять з курсу «Маркетингове ціноутворення», а також методику організації цінового моніторингу та тестування цін на локальному ринку, що є складовою курсу. Для студентів спеціальності «Маркетинг».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове ціноутворенняuk_UA
dc.subjectцінові стратегіїuk_UA
dc.subjectзнижкиuk_UA
dc.subjectбонусиuk_UA
dc.subjectспоживча вартістьuk_UA
dc.subjectтестиuk_UA
dc.subjectкейсиuk_UA
dc.subjectзадачіuk_UA
dc.titleМаркетингове ціноутворенняuk_UA
dc.title.alternativeПрактикумuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу