Використання хореографічних вправ для розвитку гнучкості у дівчат 8-9 років у художній гімнастиці
Abstract
У кваліфікаційній роботі здійснено дослідження використання
хореографічних вправ для розвитку гнучкості у дівчат, що займаються
художньою гімнастикою. Здійснена загальна характеристика гнучкості як
фізичної якості, окреслено методичні особливості організації навчальнотренувального процесу в художній гімнастиці, охарактеризовано хореографічні
вправи як один з елементів спеціальної фізичної підготовки гімнасток. В роботі
описані методи та організація дослідження, зокрема його етапи. Доведено
ефективність запропонованого комплексу хореографічних вправ, яка була
виявлена у достовірному збільшенні рівня розвитку гнучкості у дівчат 8-9
років, які займаються художньою гімнастикою. Визначено, що даний може
бути використаний тренерами з художньої гімнастики.