Теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства
Abstract
В статті розглянуто питання формування системи управління конкурентоспроможності підприємства та її основних складових. Метою статті є розробка теоретичних положень управління конкурентоспроможністю підприємства в контексті системного підходу. Визначено мету та завдання системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Виокремлено основні складові сучасної концепції управління конкурентоспроможністю підприємства. Обґрунтовано, що побудова процесів управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах системного підходу сприятиме формуванню та розвитку стійких конкурентних переваг підприємства за умов адаптації до впливу середовища високого ступеню мінливості та невизначеності. Запропоновано систему принципів управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах системного підходу. Визначено, що реалізація системного підходу до управління конкурентоспроможністю підприємства є можливою на засадах розробки відповідного комплексного механізму, що враховує технологічну, економічну, економічну, соціальну, маркетингову складову функціонування підприємства.