dc.contributor.author | Вербець, Владислав | |
dc.contributor.author | Балух, Микола | |
dc.contributor.author | Бигар, Ганна | |
dc.date.accessioned | 2024-08-06T18:32:56Z | |
dc.date.available | 2024-08-06T18:32:56Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Вербець В., Балух М., Бигар Ганна Проблема здоров’ябереження в педагогіці: історичний аспект. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2024, № 1-2 (135-136). С.193-198. DOI 10.24139/2312‐5993/2024.01‐02/193‐198 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10287 | |
dc.description.abstract | У роботі представлено історичні аспекти проблеми здоров’язбереження
в педагогіці. Охарактеризовано педагогічні доробки щодо здоров’язбереження
другої половини ХІХ – початок ХХ століття, обґрунтовано та впроваджено в
освітню практику різні підходи щодо здоров’язбереження молодого покоління.
Здійснено теоретичний аналіз різних підходів щодо здоров’язбереження другої
половини ХІХ – початок ХХ століття.
Фізичний розвиток молодого покоління підвищує самостійність і
незалежність дитини в повсякденній діяльності. Це допомагає поступово
опановувати нові навички, наприклад, одягатися, їсти, розставляти іграшки.
Це, у свою чергу, створює відчуття компетентності, впливає на те, що
відбувається, і впевненість у собі. Кожна форма руху дає дитині дуже важливі
знання про себе та про те, що вона вже вміє та що їй ще потрібно
практикувати. Важливо, щоб у дитини було багато можливостей
випробувати себе в різних заняттях і видах діяльності і щоб їй була надана
свобода в цьому. Схарактеризовано різні підходи щодо здоров’язбереження
молодого покоління: правильне харчування, відпочинок, рухливі ігри, заняття
спортом і т.і., що забезпечує, у свою чергу, розумовий розвиток дитини. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | здоров’я, здоров’язбереження, здоровий спосіб життя, фізичне виховання, історія розвитку проблеми. | uk_UA |
dc.title | ПРОБЛЕМА ЗДОРОВ’ЯБЕРЕЖЕННЯ В ПЕДАГОГІЦІ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |