dc.contributor.author | Сажина, Алла | |
dc.date.accessioned | 2024-10-10T15:51:39Z | |
dc.date.available | 2024-10-10T15:51:39Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Сажина А. Навчання та виховання в ізоляції: за романом «Кімната» Е. Доногʼю. Вихід за межі: інклюзивна література як голос “іншого”: матеріали міжнародної наукової конференції (26–27.09.2024 р.) / [ред.кол.О. П. Новик, О.Д. Харлан]. Запоріжжя: БДПУ, 2024. С. 93-96. | uk_UA |
dc.identifier.other | 82.09'06-056.2/.3(082) | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10684 | |
dc.description.abstract | Роман Емми Доног’ю «Кімната» (The Room, 2010) є одним з найяскравіших художніх текстів, що окрім інших, порушує проблему виховання та навчання в умовах ізоляції та неволі. Ця історія розповідає про молоду жінку Ма та її сина Джека, які роками утримуються у замкненій кімнаті (в основі сюжету – реальна кримінальна справа). Виховання дитини у таких умовах стає справжнім випробуванням, яке потребує творчого підходу, великої сили волі та невичерпної любові. У романі порушено багато важливих питань, пов’язаних із впливом середовища на розвиток особистості, роллю матері у формуванні характеру дитини та силою людського духу. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | зарубіжної літератури та теорії літератури | uk_UA |
dc.publisher | БДПУ | uk_UA |
dc.subject | Емма Доног’ю | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | ізоляція | uk_UA |
dc.subject | психічний та емоційний розвиток | uk_UA |
dc.subject | дитина | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.title | Навчання та виховання в ізоляції: за романом «Кімната» Е. Доногʼю. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |