Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманів, Христина
dc.date.accessioned2021-11-22T21:24:18Z
dc.date.available2021-11-22T21:24:18Z
dc.date.issued2021-04-20
dc.identifier.citationРоманів Х., Романюк С. Інтерактивні технології як засіб розвитку емоційного інтелекту особистості учня початкової школи. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (20–21 квітня 2021 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. – с.181-182.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2223
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблема формування емоційного інтелекту, основи якого закладаються в початковій школі; доведено необхідність використання в освітньому процесі інтерактивних технологій з метою впливу їх на емоціний інтелект молодшого школяра, розкрито сутність групового навчанняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівці Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectемоційний інтелект, інтерактивні технології, групава належністьuk_UA
dc.titleІнтерактивні технології як засіб розвитку емоційного інтелекту особистості учня початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу