Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманюк, Світлана
dc.date.accessioned2021-11-23T19:32:15Z
dc.date.available2021-11-23T19:32:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citation1. Романюк С.З. Інтегративний підхід до організації навчальної діяльності учнів початкової школи. Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць/ укл. Поясик О.І., Слипанюк О.В., Ковальчук М.П. – Івано-Франківськ.: НАІП, 2021, С.69-75uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8011-01-7
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2369
dc.description.abstractУ статті актуалізуються проблеми інтегративного підходу до навчання, обгрунтовано важливість застосуванням діяльнісного підходу на інтегровано-предметній основі у структурі, змісті, програмах, підручниках початкової школи, розкрито методичні принципи, які забезпечують інтегрування знань з різних предметів у межах однієї теми, одного уроку в організації освітнього процесу в сучасній початковій школіuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІвано-Франківськ.: НАІПuk_UA
dc.subjectінтегративний підхід, організація навчальної діяльностіuk_UA
dc.titleІнтегративний підхід до організації навчальної діяльності учнів початкової школи.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу