Показати скорочений опис матеріалу
Конверсійні засади кінорецепції за класичним зразком: специфіка кінотексту В. Бортка «Тарас Бульба»
dc.contributor.author | Нікоряк, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2022-01-21T15:09:43Z | |
dc.date.available | 2022-01-21T15:09:43Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Нікоряк Н.В. Конверсійні засади кінорецепції за класичним зразком: специфіка кінотексту В. Бортка «Тарас Бульба». Питання літературознавства: наук. зб. / гол. ред. О. В. Червінська. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2009. Вип. 78. С. 3–13. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2306-2908 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3443 | |
dc.description.abstract | У вимірах рецептивної проблематики висвітлюється продуктивний тематичний компонент сучасної поетики: взаємозв’язок різних форм мистецтва. Йдеться про феномен міжвидової конверсії художнього задуму в чиннику перетворення словесного тексту в кінотекст. За зразок взято один із найбільш резонансних у новітньому кіно зразків – кінотекст В.Бортка „Тарас Бульба‖. В аспекті авторської ідеї-задуму аналізуються провідні вектори переходу від класичного першоджерела через сценарій до кінотвору. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра зарубіжної літератури та теорії літератури | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький нац. ун-т | uk_UA |
dc.subject | текст | uk_UA |
dc.subject | екранізація | uk_UA |
dc.subject | сценарій | uk_UA |
dc.subject | кінотекст | uk_UA |
dc.subject | конверсія | uk_UA |
dc.subject | рецепція | uk_UA |
dc.subject | Гоголь | uk_UA |
dc.subject | Тарас Бульба | uk_UA |
dc.title | Конверсійні засади кінорецепції за класичним зразком: специфіка кінотексту В. Бортка «Тарас Бульба» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету