Show simple item record

dc.contributor.authorНікоряк, Наталія
dc.date.accessioned2022-01-21T16:07:30Z
dc.date.available2022-01-21T16:07:30Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationНікоряк Н.В. Домінантні чинники інтертекстуальності сценарію як оригінальної жанрової форми (текст В.Трубая “Сто тисяч за кохання”). Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Серія «Літературознавство». Харків: ППВ «Нове слово», 2011. Вип. 1 (65). Ч.1. С. 152–163.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3447
dc.description.abstractПроаналізовано інтертекстуальні та інтермедіальні елементи сучасного сценарного тексту «Сто тисяч за кохання» В. Трубая, що виразно демонструєвеликі можливості сценарію як нової жанрової форми у полі цілісної літературної жанрової системи. Доводиться, що саме інтертекстуальність виступає ключовою ознакою, що вказує на певну спорідненість сценарного тексту із постмодерністським письмом.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра зарубіжної літератури та теорії літературиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherППВ «Нове слово»uk_UA
dc.subjectкіносценарійuk_UA
dc.subjectінтертекстуальністьuk_UA
dc.subjectінтермедіальністьuk_UA
dc.subjectжанрова формаuk_UA
dc.subjectпостмодерністське письмоuk_UA
dc.subjectВ. Трубайuk_UA
dc.subject“Сто тисяч за кохання”uk_UA
dc.titleДомінантні чинники інтертекстуальності сценарію як оригінальної жанрової форми (текст В. Трубая «Сто тисяч за кохання»)uk_UA
dc.title.alternativeDominant features of intertextuality of the screen version as the original genre form (text "One hundred thousand for love" by V.Trubay)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record