dc.contributor.author | Нікоряк, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2022-01-21T16:07:30Z | |
dc.date.available | 2022-01-21T16:07:30Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Нікоряк Н.В. Домінантні чинники інтертекстуальності сценарію як оригінальної жанрової форми (текст В.Трубая “Сто тисяч за кохання”). Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Серія «Літературознавство». Харків: ППВ «Нове слово», 2011. Вип. 1 (65). Ч.1. С. 152–163. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3447 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано інтертекстуальні та інтермедіальні елементи сучасного сценарного тексту «Сто тисяч за кохання» В. Трубая, що виразно демонструєвеликі можливості сценарію як нової жанрової форми у полі цілісної літературної жанрової системи. Доводиться, що саме інтертекстуальність виступає ключовою ознакою, що вказує на певну спорідненість сценарного тексту із постмодерністським письмом. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра зарубіжної літератури та теорії літератури | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ППВ «Нове слово» | uk_UA |
dc.subject | кіносценарій | uk_UA |
dc.subject | інтертекстуальність | uk_UA |
dc.subject | інтермедіальність | uk_UA |
dc.subject | жанрова форма | uk_UA |
dc.subject | постмодерністське письмо | uk_UA |
dc.subject | В. Трубай | uk_UA |
dc.subject | “Сто тисяч за кохання” | uk_UA |
dc.title | Домінантні чинники інтертекстуальності сценарію як оригінальної жанрової форми (текст В. Трубая «Сто тисяч за кохання») | uk_UA |
dc.title.alternative | Dominant features of intertextuality of the screen version as the original genre form (text "One hundred thousand for love" by V.Trubay) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |