Теоретичні аспекти інвестиційної привабливості регіону: маркетинговий підхід
Abstract
На сьогодні немає чітко визначеного поняття інвестиційної привабливості як обєкту маркетингового впливу, не систематизовані чинники формування, розвитку, зміни, модифікації, збереження, використання, зниження, інвестиційної привабливості.
Розглянуто економічну категорію інвестиійна привабливість. Вивчено та класифіковано наукові підходи щодо характеристики інвестиційної привабливості та описана важливість маркетингового підходу до визначення даної категорії.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
ОЦІНКА ФІНАНСОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Ковальчук, Наталя Олександрівна (ТОВ "Видавничий дім "Гельветика", 2021-12)У статті досліджуються питання оцінки фінансового потенціалу підприємства. Виокремлено наявні в науковій літературі підходи до трактування та оцінки фінансового потенціалу підприємства. Проведено аналіз фінансового потенціалу ... -
ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ: ТЕМАТИЧНИЙ І ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХОДИ В НУШ
Цуркан, Таісія Георгіївна; Бордун, Інна Ігорівна (collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 2). Amsterdam, The Netherlands: European Scientific Platform., 2021-10-29)Автори визначають актуальність інтегрованого підходу в початкових класах. Розкрито зміст тематичного та діяльнісного підходів. Проаналізовано нормативно-правову базу щодо інтегрованого навчання молодших школярів. -
Інструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід
Krupenna, Inga; Budnikevich, Iryna; Gavrysh, Iryna (Електронний журнал «Ефективна економіка», 2018)В статті розглянуті теоретичні та прикладні аспекти застосування інструментів формування та реалізації потенціалу регіону в рамках маркетингового та іміджевого підходів. Підкреслено виняткову роль інструментарію ...