Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМотрич, Артем Володимирович
dc.date.accessioned2022-02-08T14:25:11Z
dc.date.available2022-02-08T14:25:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3906
dc.description.abstractУ посібнику основна увага приділяється формуванню нового розуміння специфіки підприємницької діяльності на сучасному ринку видавничо-поліграфічних послуг, який характеризується зростаючою конкурентною активністю його суб’єктів. Акцентується увага на необхідності розвитку лідерських якостей у керівників різних підрозділів організації чи фірми видавничо-поліграфічної галузі та оволодіння методиками проведення як ефективної рекламної компанії і якісного маркетингового дослідження, так і реалізації новітніх технологій у виробництві відповідної продукції чи надання послуг, що відповідають зростаючи вимогам споживачів. Для студентів інженерних спеціальностей напряму «Видавничо-поліграфічна справа».uk_UA
dc.subjectМаркетинг як філософія бізнесуuk_UA
dc.subjectВплив реклами на функціонування фахової періодикиuk_UA
dc.subjectЗовнішні фоктори ціноутворенняuk_UA
dc.subjectКонцепція вдосконалення виробництва та конвенція вдосконалення товаруuk_UA
dc.titleМенеджмент та маркетинг видавничо-поліграфічної галузі : навч. посібникuk_UA
dc.typeBookuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу