Show simple item record

dc.contributor.authorПідкамінь, Леонід Йосипович
dc.contributor.authorМотрич, Артем Володимирович
dc.date.accessioned2022-03-10T09:16:36Z
dc.date.available2022-03-10T09:16:36Z
dc.date.issued2022-02-21
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4162
dc.description.abstractУ посібнику основна увага приділяється формуванню нового розуміння специфіки підприємницької діяльності на сучасному ринку видавничо-поліграфічних послуг, який характеризується зростаючою конкурентною активністю його суб’єктів. Акцентується увага на необхідності розвитку лідерських якостей у керівників різних підрозділів організації чи фірми видавничо-поліграфічної галузі та оволодіння методиками проведення як ефективної рекламної компанії і якісного маркетингового дослідження, так і реалізації новітніх технологій у виробництві відповідної продукції чи надання послуг, що відповідають зростаючи вимогам споживачів. Для студентів інженерних спеціальностей напряму «Видавничо-поліграфічна справа».uk_UA
dc.subjectРинок, імідж, ціноутворення, стратегія маркетингу, мотивація менеджментуuk_UA
dc.titleБАЗОВИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ КУРСУ «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНІЙ ГАЛУЗІ»uk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record