dc.contributor.author | Чуйко, Галина | |
dc.date.accessioned | 2022-03-28T06:11:40Z | |
dc.date.available | 2022-03-28T06:11:40Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Чуйко Г. Місце і роль Інтернету в комунікативному просторі країни. Вплив комунікативно-інформаційного простору на психологічні особливості й особистісні ресурси людини в умовах дії дестабілізаційних факторів на суспільство : монографія / за наук. редакцією І.М. Зварича. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т, 2022. С.60-88. URL: https://drive.google.com/drive/folders/1y9JM_YupCQZpqnjWDF4WuC4XlsYF1vqq?usp=sharing; https://archer.chnu.edu.ua/handle/123456789/4181 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-423-000-0 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4182 | |
dc.description.abstract | Інтернет-мережа – феномен амбівалентний: з одного боку, вона здатна значно розширити можливості комунікації, самопрезентації, інформування людини, з іншого ж, – більше, ніж реальне спілкування, сприяє самовираженню особистості, даючи їй можливість бути водночас багатьма «себе», змінюючи імідж щоразу, залежно від настрою чи партнера з Інтернет-комунікації. Інтернет також сприяє реалізації та випробуванню безлічі ролей (не лише соціальних, але й віртуальних), зберігаючи при цьому анонімність і керуючись почуттям вседозволеності.
Прикро, але у сучасному світі Мережа майже перестала виконувати свою початково прогресивну та благородну функцію з інформування користувачів і збереження необхідної їм інформації. Зараз в Інтернеті можна знайти інформацію переважно різного рівня «фейковості» та хаотично-фрагментарної ускладненості, що унеможливлює її розуміння й адекватне сприйняття та використання. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра психології | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний Університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.subject | інтернет, віртуальний простір, соціально-психологічний вплив, маніпуляція | uk_UA |
dc.title | Місце і роль Інтернету в комунікативному просторі країни | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |